9 Haziran 2014 Pazartesi

Vsco Cam ve Picmonkey Hakkında

     Merhabalar. Son zamanlarda fotoğraf çekmeye (tamam aslında o son zamanlar bi 2 yıl gibi bir süreç) ilgi duyuyordum. Profosyonel kameram yok. Ben de bu yüzden ''neden fotomontaj yapmıyorum ki?'' demiştim. Ama bu iş göründüğünden daha zor. O zamanlardaki ingilizcemle henüz Photoshop'taki layer vs kelimeleri anlayacak halde değildim.
    Şuanda da Photoshop kullanmıyorum. Bir aralar Taaz ile saç rengi , göz rengi değiştirme , makyaj gibi düzenlemeler yapıyordum. Ama bu gerçekten çok amatörce duruyordu. Bir arkadaşımın önerisiyle Picmonkey kullanmaya başladım. Yaptıkça gelişmeye ve gerçeğe benzetmeye başladım. Örneğin göz rengi değiştirirken ışığın nasıl geldiğine dikkat ediyorum. Gerekli yerleri de siliyorum veya koyulaştırıyorum ona göre. Ama esas konu bu değil.
   Geçenlerde Andorid uygulaması olan Vsco Cam'i keşfettim. Gerçekten inanılmaz sonuçlar çıkarabiliyorum. Yani benim gibi bir amatör için yeterli seviyede. Dayanamayıp paralı olan çoğu efektini de indirimden yararlanarak satın aldım. İyi ki de almışım diyorum eheh. 


En basitinden bir çekim örneğim.



Efektler konusunda Picmonkey'in paralı özellikleri yetersiz kalıyor. Daha doğrusu çok çok amatör görünürsünüz. Eh hiçbirimiz apaçi gibi görünmeyi istemeyiz değil mi ? Fakat makyaj montajlarını gayet başarılı bulduğumu söyleyebilirim. 

Bu da bir tam dönüşüm.


Saç rengi değiştirme-makyaj Picmonkey'den
Efekt Vsco Cam'dan.

Yapılışları da yakında gelecek.

Facebook sayfam Miyu yu beğenerek katkıda bulunabilirsiniz. Teşekkürler okuduğunuz için ~


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Miyu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template