16 Haziran 2014 Pazartesi

Faith Connors - Mirror's Edge çizdiim ~

Mirror's Edge'yi bayağıdır oynamak istiyordum. Ama bilgisayarım çöküşlerde olduğundan daha en başındaki tanıtımda takılıp kalmıştı ekran. 2 hafta servisten gelmesini bekledim bilgisayarın ve sonunda oynayabilecektim! 
Oyunun ana müziği olan ''Still Alive'' gerçekten etkiledi beni. Nasıl anlatsam.. Hani oynamayanlar için spoiler vermek de istemiyorum ama finalinde o çalmaya başlayınca a tamam ya ben öleyim o zaman gibi bir durum yaşadım. Klavyem ile çalmaya çalışıyorum şuan. Umarım başarabilirim eheh. Huyumdur da. Bişey hoşuma giderse uzun süre etkisinde kalıyorum. Odama asmak için de çizimini yaptım :3 


Saç gölgelendirmeyi hiç sevmem açıkçası. Faber Castell 46 lı kuruboya seti kullandım boyarken. Ten rengini gölgelendirirken büyük bir zevk aldım :3 Ama kıyafetinde istediğim sonucu alamadım çünkü siyah renk iyi sonuçlar vermiyor. Baksanıza kalem izleri bile belli.


Bir çok hata var elbette. 2.resimde göğüslerin fazla büyük olması gibi. Bunu farketmemi aslında arkadaşım sağladı diyebilirim :D
Ten rengini nasıl yaptığımı soran çok olduğu için sonraki yazımda onu yazmayı düşünüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Miyu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template