6 Mayıs 2014 Salı

Picmonkey ile eyeliner yapımı



Merhabalar! İlk yazımı da yazmış oluyorum.

Öncelikle hangi proglamlar lazım ?
- Picmonkey (Esas kullanacağımız, linki http://www.picmonkey.com/ browser üzerinden kayıt olmadan kullanacaksınız)
-Photoscape ( Yaptığımız düzenlemeye gerçeklilik kazandırmak için , bunu indirmeniz gerekiyor 5 dakikanızı almaz )


1.Adım

Picmonkeye girin.
Edit > Themes (en altta) > Vampires > Dark Shadows yolunu izleyin. 

Göz çevrenizi brush size ile nasıl şekil vermek istiyorsanız boyayın.



Ve ardından strength'i %20 civarında arttırın. Çok arttırırsanız gerçekçiliği bozulur. 

2.Adım

İşaretlediğim yere tıklayın. Kirpikleriniz koyu renkteyse benim gibi sadece kirpikleriniz üzerindeki yaptığınız düzenlemeyi silin ve apply'e basın
(Niçin gerekli ? : Bu sayede montaj olduğu daha az belli olur )



3.Adım

1 ve 2. adımı tekrar yapın. Bu sayede daha canlı ve koyu görünecek.


4.Adım

Fırçayı vurgulu gözükmesini istediğiniz yerlere vurun sadece . (Göz altı vs)


Resmi bilgisayarınıza kaydedin. Picmonkey ile işimiz bitti. Photoscape'e geçiyoruz.

Ayrıyetten şuanki hali ;

5.Adım

Photoscape'i açın.

Düzenleyici - Araçlar - Effect Brush yolunu izleyin.


Effect Brush'dan Derinleştir'i seçin.
Gözün İris bölgesini ve montajladığımız yeri en geniş fırça ile bir iki mouse ile nokta vuruşu yapın. 
Elinizi kaldırmadan yapmanızı önermem. Gözünüz hoş görünmez o zaman.

Ve son !



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Miyu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template